lauantaina, joulukuuta 10, 2005

Shoppailua

Huhheijaa, kyllä joulushoppailu voi olla rankkaa, kun kiertää kolmessa päivässä Ikean, Jumbon ja Helsingin keskustan kauppoja raahaten mukana kahta lasta ja satunnaisesti myös kahta mummia (nuorempaa ja vanhempaa). Uskotteko jos sanon että kaupoissa oli viime viikonloppuna joku toinenkin?

helmijutut
Reissu oli kyllä kannattava sillä ehdin HobbyPointiin ja sieltä löytyi ne shaalineulat joita olen pitkään kaipaillut (löytyi vähän muutakin...) Näitä käytin jo silmukkamerkkeihin, pyörökärkiset pihdit on kyllä hyvät kun niitä osaa käyttää, jälki on tasaisempaa.
silmukkamerkit

Reissun aikana eteni hieman myös säärystimet ja pienen miehen kaulaliina jota olen sitäkin suunnitellut jo pari vuotta. Kohta se takki johon sen piti sopia on jo pieni... Muutamia rivejä syntyi myös huiviin jota teen siskoni viime jouluksi lähettämästä kanadalaisesta langasta. Tuo lanka oli kyllä äärettömän päättämätöntä, se ei halunnut sukaksi eikä oikein lapaseksikaan ja nytkin se yrittää pistää vastaan kun ei se oikein huiviksikaan, mutta minä olen armoton ja huivi siitä nyt tulee.

neularasiat
Reissun jälkeen postilaatikosta löytyi ihanuuksia Ateljee Digitaliksesta. Pyysin joskus että Sisko tilaisi kamaa FrameCraftista myytäväksi ja hän tilasi siinä oman tilauksensa ohessa mulle nämä. Korurasia, neularasia ja peili. Eikun malleja etsimään ja pistelemään...

1 kommentti:

  1. No mutta mites se lanka niin päättämätöntä oli? Vaikka eipä silti, on se ongelma koettu täälläkin.

    VastaaPoista