maanantaina, toukokuuta 16, 2005

Historiaa ja tulevaa

10 vuotta sitten minä...
1. opiskelin tietojenkäsittelyä
2. harrastin intohimoisesti partiota, olin KoGi-kurssilla ja Jamboreella Hollannissa
3. olin seurustellut 2 vuotta nykyisen mieheni kanssa

5 vuotta sitten minä...
1. olin hoitovapaalla ja aloin odottaa toista lasta
2. asuin Espoon Leppävaarassa
3. päätin että ruokakaupassa käydään kerran viikossa

3 vuotta sitten minä...
1. menin takaisin töihin ja mieheni jäi kotiin lasten kanssa
2. meuhkasin ensimmäisessä omassa puutarhassa
3. olin kiireetön

1 vuosi sitten minä...
1. olin töiden takia ihan rikki
2. itkin kun lapseni eivät halunneet mennä päiväkotiin
3. kävin Lontoossa

Tähän asti tänä vuonna minä...
1. olen neulonut paljon
2. en ole ehtinyt huovuttaa
3. olen ollut iloinen päätöksestä muuttaa Joensuuhun

Eilen minä...
1. kävin asuntoesittelyissä
2. kävin kalamarkkinoilla
3. tein hävyttömän hyvää kinkkumunakasrullaa

Tänään minä...
1. olen kotona sairaan lapsen ja sen toisen vilkkaan kanssa
2. neulon
3. luen Monte Criston kreiviä

Huomenna...
1. yritän tehdä töitä innostuneesti
2. viettää rauhallisen illan kotona
3. yritän taas etsiä muutossa kadonnutta sykemittaria

Ensi viikolla:
1. suunnittelen kesälomareissua
2. teen vauvaneuleita tai ristipistoja
3. käyn pyöräilemässä lasten kanssa

Loppuvuoden tavoitteenani on
1. oppia olemaan taas kiireetön
2. löytää meille oma asunto
3. liikkua enemmän

Kyllä aika kulkee nopeasti... Tuo ruokakauppapäätös on muuten pitänyt aika hyvin jo viisi vuotta.

Neulomuksista sen verran että tammikuussa aloittamani vauvan raitaneule sai purkutuomion raitojen osalta ja on nyt edennyt kokonaan punaisena siihen vaiheeseen että vartalo-osa odottaa hihoja ja toinen hiha on muutamaa senttiä vaille valmis. Ei ole kuulunut vielä vauvauutisia, kahdella ystävälläni oli viime viikolla laskettu aika. Cascading Hearts shaali on kerroksella 133, eli ensimmäisellä koko shaalin ympäri menevällä kuviokerroksella.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti