lauantaina, huhtikuuta 24, 2010

Hametuunausta - New skirt from old

Tyttärelläni oli hyväkuntoinen "liivihame" (kun nyt en parempaakaan nimitystä keksi). Se oli käynyt vähän pieneksi, joten kehittelimme siitä uuden version.

Ennen:
Mekko on meidän yhteisprojektimme, minä tein vaikeimmat ja tarkimmat osat, tytär helpompia. Helmassa on 50 palaa 25 eri kankaasta. Kankaat on tyttären valitsemia. Virkatut kukat on myös molempien tekemiä, niihin otimme mallia kirjasta 201 ideaa pieniin ja suuriin virkkaustöihin. Synttärijuhlat on kiva juhlia tässä hameessa.

My daughter had this "tunic", but it was little too small for her. We decided to make a new skirt. We did this together. For the ruffle, we used 25 different fabrics, two pieces each. Then some ric-rac and crocheted flowers. Voilá, birthdayparties can now begin.

2 kommenttia:

  1. Vitsi kun tuli makea! Tuo helman rimpsuosa on tosi söötti.Tekevä tytär sulla!

    VastaaPoista